lynn-en-kars-in-indonesie.reismee.nl

Sanur

Hallo allemaal,

De eerste dagen van onze reis zitten er inmiddels op. Na een lange maar prettige reis van 12 uur kwamen wij gisteren aan in Singapore voor een tussenstop. Deze tussenstop duurde maar een uur dus we konden al snel instappen voor de laatste uurtjes naar Denpasar. Op het vliegveld verliep alles heel vlot. Visum ophalen, bagage ophalen, nog een keer door de douane en we stonden buiten. Hier werden wij al opgewacht door onze chauffeur Herry. Hij zal onze chauffeur zijn gedurende onze tijde op Bali.

Na een ritje van twintig minuten, een hele boel informatie en veel nieuwe indrukken kwamen we aan in ons hotel. Een klein en knus resort. We hebben de tassen op de kamer gezet en zijn meteen het stadje in gegaan om nog snel iets te eten. Zo veel keuze hadden we niet meer, want het was inmiddels al 11 uur. Toch hadden we een leuk restaurantje kunnen vinden en met een gevulde maag gingen we terug naar het hotel om bij te slapen. Wel een beetje vreemd. Voor ons gevoel waren we pas op de helft van de dag, maar hier was de dag al voorbij.

Vandaag stond er niets anders op het programma dan relaxen. We begonnen met een lekker ontbijtje. Toen zijn we meteen naar het strand gegaan. Na de middag zijn we naar het hotel gegaan om daar nog lekker aan het zwembad te relaxen. Om 18.00 uur begint het hier al donker te worden dus de avond begint vroeg. We hebben de avond gebruikt om de stad Sanur beter te leren kennen. We hebben lekker door de straatjes gewandeld. Overal waar je kijkt zie je eetkraampjes, mooie beelden en gebouwen en natuur. In de straten hangt een gemengde geur van vers en gekruid eten en de zee. Dit belooft veel goeds voor de rest van deze reis!

Inmiddels zijn wij weer terug in het hotel en zijn de rugzakken alweer ingepakt. Morgen beginnen wij met een opgeladen batterij en veel plezier aan onze eerste echte reisdag.

Wij houden jullie op de hoogte!

Besok,

Kars dan Lynn

Ps. Vergeet niet bij de foto's te kijken.